رویدادهای تعمیر و نگهداری در آینده وجود دارد که ممکن است خدمات ما را تحت تأثیر قرار دهد اطلاعات بیشتر

آموزش جهت برقراری ارتباط با ادمین پرینت


جهت برقراری ارتباط با ادمین و باز کردن تیکیت میتوانید از این گزینه استفاده نمایید .


 

پس از وارد شدن به این قسمت گزینه Create a ticket  را میزنیم :

 

 

در این قسمت برای پشتیبانی یک تیکت ارسال میکنیم که در قسمت Subject موضوع و در قسمت  Massage متن درخواست را تایپ میکنیم و در نهایت در قسمت Priority اولویت را مشخص میکنید و گزینه Save را میزنیم.


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

  • 77
« برگشت